Egy munkagép addig érték, amíg alkalmas arra, hogy a projekten dolgozókat biztonságban és megbízhatóan segítse a célok megvalósításában.
A nagyértékű munkagépek üzembiztonságába érdemes befektetni, hiszen a szerviz díja jelképes a géppel termelt bevételhez képest.
Egy munkagép – legyen szó személyemelőről, vagy teheremelőről – akkor éri meg igazán, ha biztonságosan és üzembiztosan működik. A működőképesség alapja pedig a szakszerű karbantartás – különösen a garanciaidő alatt.
A szakszerviz előnyei garanciális időszakban:
A személyemelő és teheremelő bérlés során is fontos, hogy a berendezés mindig üzembiztos állapotban legyen – de ha saját gépet vásároltunk, még inkább igaz: a rendszeres, szakszerű karbantartás nem költség, hanem megtérülő befektetés.
Ha tehát Ön új személyemelő vagy teheremelő gép vásárlásán gondolkodik, válassza a mateco-t, és gondoljon a hosszú távú üzembiztonságra is.
Mivel indul a szolgáltatás?
Az együttműködés egy teljeskörű állapotfelméréssel kezdődik. A felszínre került problémákra szakembereink megoldási javaslatot adnak. A teljeskörű állapotfelmérésnek mindig vannak olyan elemei, amelyek megoldása nem tűrhet halasztást, és olyan problémák is látótérbe kerülnek, amelyek nem veszélyeztetik az üzembiztonságot és a munkabiztonságot. Ügyfelünk átgondolhatja, hogy az ajánlat mely elemeit fogadja el. A szerződést mindig a konkrét gépre kötjük, nem az ügyfél teljes gépparkjára
Milyen gépeket tudunk karbantartani?
Bármilyen típusazonos emelőgépet (karos, ollós, kosaras, forgózsámolyos rakodó-emelőgép, merev törzsű rakodó-emelőgép, targonca) amelyeket már nem véd a gyári garancia.
Plusz szolgáltatás:
Igény szerint elérhető a Digitális Kulcs szolgáltatás – magas szintű biztonság a gép projekt helyszíni használata során.
Előnyök:
Ez a konstrukció ideális, ha Ön korábban hosszabb távon bérelt egy karos emelőt, ollós emelőt vagy kosaras emelőt, targoncát vagy rakodó-emelő gépet és most saját gépet használna ugyanebből a típusból, és megbízható szervizpartnert keres.
A szolgáltatás menete:
1. Kapcsolatfelvétel (telefonon vagy e-mailben) és egyeztetés
2. Helyszíni felmérés – a gép alapos vizsgálata
3. Ajánlat a javításra - akár az azonnal helyszíni javításra is!
4. Döntés – az ügyfél eldöntheti, kéri-e a munkát
Jó, ha tudja:
- Sok esetben már a kiszálló szervizautóban is ott van a megoldás
- Ha a probléma ismert és az alkatrész rendelkezésre áll, akár a helyszínen is megtörténhet a javítás
- A kiszállás és felmérés díjköteles – akkor is, ha végül nem rendelik meg a javítást
Előnyök:
Ügyfeleink gyakran ajánlják ezt a szolgáltatásunkat egymásnak – a mateco név hallatán már sokan tudják, hogy nemcsak személyemelő bérléssel, hanem professzionális szervizeléssel is foglalkozunk.
Modern személy- és teheremelők valamint targoncák kölcsönzése, vásárlása bármilyen magasban történő munkavégzéshez.
Válasszon több, mint 2000 gépből álló flottánkból, országosan 10 telephelyen.
Gépek
Copyright © 2023 Minden jog fenntartva